Přejít na obsah

Košík

Váš košík je prázdný

Reklamační řád

Zásady vrácení a výměny

Pokud nejste 100% spokojeni s položkami, které jste obdrželi, kontaktujte nás do 30 dnů od jejich obdržení, abychom zahájili proces vrácení.

Naše 30DENNÍ ZÁSADY VRÁCENÍ PENĚZ

Máme 30denní politiku vrácení zboží, což znamená, že máte 30 dní po obdržení objednávky na to, abyste požádali o vrácení. Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka ve stejném (novém) stavu, v jakém jste ji obdrželi, nenošená nebo nepoužitá, s visačkami a v původním obalu.

Nepřijímáme vrácené zboží, které bylo opotřebené, poškozené, vyprané nebo jakkoli pozměněné.

Tyto zásady se nevztahují na produkty, které jsou v péče o krásu, body, spodní prádlo, plavky, šperky, masky a doplňky.

Proces vrácení

1. Kontaktujte nás prosím na našich stránkách a uveďte položky, které chcete vrátit, a důvod, připojte fotografii (fotky) pro problémy s kvalitou.

2. Po obdržení zpáteční adresy a pokynů od nás prosím zabalte položky, které mají být vráceny, s původním obalem.

3. Odevzdejte balíček na místní poště.

4. Po vrácení poskytněte potvrzení o vrácení od přepravní společnosti s uvedením hmotnosti a sledovacího čísla vašich vrácených produktů, mohli bychom urychlit vaši refundaci/výměnu. Jakmile bude vaše refundace vystavena, obdržíte potvrzovací e-mail.

Podmínky vrácení

1. Máte alespoň 30 dní na rozhodnutí, zda je pro vás položka vhodná, pokud chcete položku vrátit nebo vyměnit, kontaktujte support@musicpod.cz do 30 dnů od doručení.

2. Nepřijímáme vrácené položky, které jste odeslali zpět přímo vy, aniž byste si to u nás nejprve ověřili.

3. Vrácené položky musí být v nepoužitém stavu s původním obalem. Nepřijímáme vrácené zboží, které bylo opotřebené, poškozené, vyprané nebo jakkoli pozměněné.

4. Nenabízíme službu Freight To Collect (FTC) pro balíčky, které nám byly vráceny. Vrácení bude provedeno na vaše vlastní náklady, pokud se MusicPods nedopustí chyby.

5. Zajistíme výměnu nebo vrátíme peníze poté, co zkontrolujeme vaše číslo pro sledování vrácení nebo potvrzení.

Zrušení objednávky:

Abychom balík doručili co nejdříve, využíváme místní kvalitní předplacenou logistickou společnost. Když je stav objednávky "Zabaleno", balík byl předán logistické společnosti, což má za následek logistické náklady. Při zrušení je třeba uhradit 10% storno poplatek. NEPŘIJÍMÁME žádost o zrušení objednávky, pokud je stav objednávky „Na cestě“

Poznámka: Původní poplatek za dopravu a záruka na dopravu jsou nevratné.

Zpáteční adresa

Máme sklady v různých zemích. Pokud chcete zboží vrátit, neváhejte na support@musicpod.cz

Náš zákaznický servis vám do 24 hodin poskytne nejbližší zpáteční adresu podle podrobností vaší objednávky.

POZNÁMKA: Neposílejte prosím vratky na adresu uvedenou na vašem balíčku. Toto není naše zpáteční adresa a bude mít vliv na zpracování vašeho vrácení.

Vrácení peněz

1.Pokud jste zakoupili dva nebo více produktů, můžete požádat o částečné vrácení peněz za nespokojenou položku.

2. Produkt nebyl přijat / Vadný produkt / Produkt se liší od inzerovaného: řešení bude provedeno do 5 pracovních dnů po odhadované době dodání.

3. Podvodná nebo neautorizovaná transakce/ Částka účtovaná na faktuře zákazníka není stejná, jako je uvedena na webových stránkách/ Duplicitní poplatky: řešení bude provedeno do 5 dnů po oznámení o zaplacení.

Kontaktní informace

E-mailem: support@musicpod.cz

Telefonická podpora: +1 (404) 737-6641

Pracovní doba podpory: pondělí–pátek 9:00–17:00 MEST

Naše adresa: 124-128 City Road, Londýn, LND EC1V 2NJ, Spojené království